Ny i foreningen?

Som ny i foreningen er der en del spørgsmål vi ofte får. Vi har samlet dem her i håb om at det hjælper jer:

  • Hvem sætter nyt navneskilt på postkasse?  Det klares ved at henvende sig til viceværten i nr. 72 eller på ejendom@efhvidovrevang.dk.
  • Hvilke nøgler bør jeg modtage når jeg overtager lejligheden? Som udgangspunkt skal du modtage en fællesnøgle (der giver adgang til kældergang, cykelkælder og storskrald), 2 chips til vaskeriet og en postkassenøgle
  • Hvordan kommer jeg ind i vaskeriet? I forbindelse med køb af lejlighed skal der overdrages en vaskebrik fra tidligere ejer, den giver adgang til vaskeriet.
  • Hvordan reserverer jeg en tid i vaskeriet? I forbindelse med køb af lejlighed skal der overdrages en vaskechip fra tidligere ejer, den skal bruges til reservation og start af maskiner i vaskeriet. Se endvidere info om vaskeri.
  • Hvordan får jeg parkering til min bil? Tilladelse gives på basis af bilens registrering nummer, se info om parkering.
  • Hvordan får jeg internet, TV og telefon i min lejlighed? Se information om dette her. Det er IKKE ejerforeningen der står for denne opgave.
  • Renovering af lejlighed – hvad gør jeg? Vi har samlet nogle spørgsmål og svar her.
 
Bestyrelsen kan se kommende ejerskifter i DEAS system. Når dagen for overtagelse kommer (eller lige derefter) sender bestyrelsen en velkomstmail til den nye ejer. I denne mail får man som ny ejer kode til vaskeriet og online parkeringsregistrering. I mailen vil der desuden være henvisning til denne hjemmeside, hvor man skal gøre sig bekendt med ordensregler, vedtægter og sortering af affald.